søndag, desember 03, 2006

Snakker om at tiden har hastverk ja...



NB! Du er herved advart for en mamma sprekkferdig av stolthet og bare ute etter å skryte. *knegg*

Se hva Mathias kan!!!! Jeg er direkte møkkimponert over gutten. *glise* Eneste bokstaven i navnet sitt han ikke kan skrive er S`en og det er da heller ikke å vente - han er ikke fullt 3,5 år enda! Han har skrevet: M, A, T, H, I, A... med litt avstikkere underveis - det må være lov. Hihi. Jeg blir så glad på hans vegne alt han mestrer og alt han lærer seg for jeg vet hvor mye enklere det vil bli for han når han blir større og allerede begynte å lære ting tidlig. Og cluet er at han er faktisk interessert i å lære og han får stimuli på interessen sin - både fra meg og ikke minst fra barnehagen. Jeg er så takknemmelig for de 3 flotte damene som arbeider på avdelingen hans. De tar sin jobb på alvor og de ønsker at barna skal få utvikle seg men samtidig respekteres for den de er og sine behov.

Ingen tvil! Denne gutten skal bli noe stort. Jeg mener, hvem sitter vel på en søndags ettermiddag sammen med mamma og en skolekamerat og studerer bilder av forskjellige metaller sett gjennom mikroskop, og hjelper til å bedømme perlitter, ferlitter, cementitt, kulegrafitt osv. osv. Gjett om denne gutten har det som trengs for å nå dit han vil. :-)

Også må jeg bare avslutte med å si at vi var hos tannlegen for første gang i forrige uke og jeg grua meg så sinnsykt. Hehe. Helt ubegrunnet! Null hull og bare skryt for tennene hans. Yeah!!

Og angående hemmeligheten min i forrige innlegg her så kan jeg jo igrunnen bare si det - jeg hadde lyst å vente til alt var i boks, men vi tar sjangsen: Jeg får en layout på trykk i januar nummeret av "Scrapbooking m.m." :-) Men nå har den brukt over ei uke på å reise til sverige så jeg håper virkelig den kommer frem snart - liker ikke posten noe særlig. :s

3 Comments:

Blogger Heidi said...

Så flink han er Linda!!! Så gøy at du blir publisert da!!!! Gratulerer sååå mye!!!

Heidi

8:29 p.m.  
Blogger Ania said...

Hihi, så gøy!! Høres ut som en flott barnehage han går i da - barn har virkelig rett på å bli tatt for den de er, og samtidig få lov til å utvikle seg i sitt eget tempo. Artig at Mathias virker tidlig ute :) Og jeg gjetta rett jeg...*fnis* ..men turde ikke skrive det i tilfelle jeg tok feil :p Får håpe LO'en din rekker januarnummeret da!!! :) Lykke til med videre eksamener, om du fortsatt har flere :)

12:10 p.m.  
Blogger _Kine said...

Så flink han er! Den der bør jo komme seg i glass og ramme :)
Og gratulerer SÅ mye med lo i det svenske bladet. Gleder meg skikkelig til å se den!

6:28 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home