mandag, november 27, 2006


Hu hei, tiden som den flyr avsted. Jeg satt her å tenkte igår at det er litt over 4 år siden jeg testet positivt og hadde en baby i magen. Jeg har allerede nå gått på skolen i 1,5 år så det vil si at jeg bare har 2,5 år igjen - Jeg syns nesten det var igår jeg bestemte meg for å begynne på utdannelsen... Jeg har scrappet i 3,5 år, det er jammen snart jul igjen og selv blir jeg snart 27 år. Himalaya, er det rart man føler at tida flyr? Merkelig fenomen det der.

I helga var jeg på mitt første scrappetreff og det var kjempegøy! Narvikskrepper er kule damer. :-) Dette blir garantert gjentatt.

I morgen er fristen for dataeksamen så den er det jeg sitter å svetter over nå. Det er så mye irriterende finurligheter som må til for å få det helt riktig - blir sprø innimella. Men men, jeg har holdt på med data i mange år nå så jeg har erfaring i å lete og tørr å prøve meg frem så det fikser seg. Når denne er unnagjort så har jeg bare 1 tentamen igjen også er det juleferie!

Også skjedde det forresten noe kjempemoro her en dag! Hehe, men jeg får komme tilbake til hva det er på et senere tidspunkt. ;-)

4 Comments:

Blogger Catrine said...

Må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig nå! :P
Og ang. tiden som flyr, jeg synes ikke det er lenge siden jeg leste at du skulle starte skolen jeg heller! Lykke til med dataen og tentamenen!

5:02 p.m.  
Blogger Ania said...

Åh treff er kjekt ja! Og noe moro? KAn jeg gjette? :p :) Lykke til med eksamene og den siste tentamen - skikkelig fri og ferie skal bli deilig! :) Årene går forresten alt for fort - og kanksje spesielt etter at man får barn - da blir man så mye mer bevisst på det - eller er det selve alderen som gjør det? :) Ha en riktig fin uke! :)

9:25 a.m.  
Blogger Heidi said...

Flott layout Linda!!!! Syntes heller ikke det er lenge siden du "snakket" om å kanskje begynne på skolen...så tiden flyr!!! Vips...så er du snart ferdig...

Ha en flott fredag!

heidi

10:12 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Nå ble jeg litt nysgjerrig altså ;)
At tiden flyr ja, det er jeg i alle fall helt enig i! det er 3.5 år siden jeg ble ferdig med studiene, og jeg husker når du begynte å vurdere å starte på dine. Har det gått 1.5 år altså.

1:14 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home