søndag, januar 07, 2007


Home sweet home. :-) Da var vi hjemme igjen fra juleferie. Mathias har snakket om grønnhuset mange ganger og villet dratt hjem - like hjemmekjær som mammaen den gutten. Men så har vi det jo så flott her og trives så godt. :-) Hadde lovet Mathias at han skulle få gå i barnehagen på fredag, men så sov han til 10:10! Litt vanskelig å forklare han at det ble for sent å dra i barnehagen, men det gikk nå bra. Vi har snudd litt på døgnet ja... Jeg mest, men det gjør jeg alltid i mørketid - hakke sjangs å unngå det. Får rett og slett ikke sove mellom 23:00 og 03:30. Legger jeg meg i 8-9 tia så våkner jeg 11 og er våken til i alt mellom 2 og halv 4. Og på formiddagene må jeg mildt sagt være i full aktivitet for ikke å forgå av trøtthet. Sukk, jaja, det går over nå utover våren heldigvis. Skulle igrunnen hatt en sånn terapilys-lampe greie... Får se til neste vinter.

Jaja, nå ble det mye klaging her fra meg. Hehe. Skolen begynner igjen mandag. Grugleder meg. Dette blir den ultimate testen for meg. Jeg skal avslutte 5 fag som krever mye ekstra forståelse. Matematikk 1, Fysikk, Mekanikk, Material og bearbeiding og kjemi. Greier jeg dette, ja da greier jeg ALT! Jeg har tro på at jeg kan klare det hvis jeg bare får holde rette fokusen, og jeg er fæl til å bruke energi feil. Bekymre meg unødvendig og sånt. Men men, vi får nå se. Jeg har et godt kunnskapsgrunnlag i alle disse fagene fra forkurset og høstsemesteret så vi krysse fingrene.

Ja og en siste ting. Fikk scrapbooking m.m i posten tidligere i uka og det sviktet ikke denne gangen heller. Knall mye bra!! Og det var kjempegøy å se LOen min på trykk. Og jeg må bare si at jeg blir mer og mer fan av Åsa Bergstrand. Hun lager så mye fiiiiint!!

Godt nyttår alle sammen! :-)

6 Comments:

Blogger Unknown said...

For en fantastisk kreativ og herlig layout... Håper det er greit at jeg "låner" ideen.

Leit å høre at du sliter med søvnproblemer, skjønner godt at du er sliten på dagen, når du ikke får sove disse viktige timene på natten.

Gleder meg til å s flere layouter fra deg, du er så kreativ...

Ha en kreativ søndag!

8:08 a.m.  
Blogger Ania said...

Terapilys er kult, svigerbror har en sånn en og jeg synes det er gøy å bruke den når jeg er på besøk, heh..bare for gøy, for det hjelper jo lite med sånt lys 3-5minutter av gangen 2 ganger i mnd eller noe sånt :P De er visst bra for psyken og helsen også, ikke bare for å regulere døgnrytmen - så det høres jo bra ut :) Velkommen tilbake, tenker du har savnet scrappesakene dine - og lykke til med fagene fremover! :D Gøy å se LO'en din i bladet, ja, du har taket på freestyle for tiden :)

12:15 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Å jeg vet så veldig hvordan du har det! Mørketid er pyton - og å lese på formiddagen er drepent. Jeg gleder meg så til sola kommer igjen!

Det var så mye surr med alt i desember og jeg som egentlig hadde tenkt å ta kontakt med deg mens du var hjemme gjorde altså ikke det - men det hadde vært kjemepgøy å scrappe sammen med deg en dag!

7:46 a.m.  
Blogger Catrine said...

Huff, håper du får sove litt mer om natten - det er viktig!
Lykke til med fagene!

11:24 p.m.  
Blogger Heidi said...

Mørektid...*dåne*...jeg blir trøtt bare av å tenke på det jeg..he, he...kunne nok ikke bodd der oppe i nord jeg, sliter nok som jeg gjør her med vintermørket.

Gleder meg masse til nye layouter fra deg!! (Flotte de som lå på DT siden!!)

Heidi

5:03 p.m.  
Blogger _Kine said...

Liker denne lo'en med "grønnhuset" kjempegodt :)
Jeg fikk Scrapbooking mm i dag, og layouten din er knalltøff!

11:41 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home