fredag, mars 30, 2007

Påskeferie - Endelig!



Ja, da kom endelig dagen! Joyeyjippiyeye!! Nå har jeg påskeferie. Helt til 16 april! Jeg skal slappe av, kose meg sammen med Mathias og scrappe. MASSE av alt sammen. En annen grunn for at jeg er glad for at 30.mars endelig kom er at jeg hadde matematikk 1 eksamen idag. Endelig ferdig med den! Det har igrunnen bare vært ei pine å gå å vente på at den skulle komme for jeg har vært utslitt med lite å gi, og da blir det bare stress av å tenke på alt man burde gjøre. Har vært veldig punktert skolemessig etter jul - har vært så mye annet som trengte hodet, men dette til tross, så er jeg veldig fornøyd med dagens innsats og tror karakteren blir bra. :-)


Dille. Ja, det er igrunnen et ord som passer på meg for tiden, for jeg har megadilla. På hva? Jo stempler! Og samlinga bare øker og øker. Hehe. Stempler av alle slag. Fikk et søtt lite monster i posten her om dagen og det gjorde jo bare at jeg måtte ha noen til fra samme merket - Whipper snapper. Også fikk jeg Fancy pants "pollen dust" og flere fra crafty secret, fra Papirloftet tidligere i uka, og jeg må jo bare si at jeg mildt sagt kastet meg over de søte små kewpiene og satte igang. Noe så nydelig altså!! Stemplene er bare til å spise opp. Resultatet kan ses i galleriet hos Papirloftet. Må nevne et sett stempler til som jeg bare digger. Gel a tins. Herlighet for noen lekre snøfnugg de har! Kjøpte et sett for litt siden og har brukt de på en LO som jeg kan legge inn her om pittelitt - den er i bruk just nu. Hehe. Og lil davis sine! Hvordan kunne jeg glemme de - I LOVE! Og jeg har en dille til under stor utvikling her. Noe jeg igrunnen aldri hadde trodd. Klistermerker - figurer altså! Har hamstret endel i det siste så det kommer nok endel LOer fra meg fremover med klistermerker og stempel. Det minner meg på at jeg trenger virkelig flere farger i stempelputer. *notere bak øret*


Ja, da gjenstår det vel bare å slutte å skravle og ønske dere alle en riktig god påske!!


Edit 31.03.07: Her er layouten med gel-a-tins snøfnugg. Laget til skiss-o-mania 12 på scrapping.no. Ble jommen meg 2.plass! :-) Fikk innfall og hadde plutselig lyst å lage til en konk igjen. Hehe.


7 Comments:

Blogger Heidi said...

God påske til deg og Mathias også Linda!!! God med skole og barnehage fri nå tenker jeg!!! Kos dere sammen..og NYT dagene!!!
Du imponerer stadig med dine nye krumspring på layouter. *Callista* før og nå er absolutt ikke den samme...jeg beudret dine layouter tidligere, og kan IKKE si jeg er mindre IMPONERT nå!!!! De er friske, detaljerte, spennende, fortellende, nostalgiske og gøyale på en og samme måte. (Skjønner ikke hvordan du klarer å komme opp med noe nytt hver gang jeg...*dåne*)

Og den layouten fra deg på Scrapping...vel, bare en ting å si: NYDELIG!!!!

Klem Heidi

9:02 p.m.  
Blogger Catrine said...

Så herlig med påskeferie! Kos dere masse!
Og ikke minst - kos deg masse med stemplene dine! ;) Jeg er enig i at det er moro. Og som deg har jeg funnet ut at jeg trenger flere stempelputer.
Og så må jeg bare si meg enig med Heid, vinterlayouten din er virkelig nydelig! :)
Klem

9:36 p.m.  
Blogger Anette S said...

God påske og gratulerer med vel overstått eksamen! Gleder meg til jeg er ferdige med mine om to knappe måneder! Det er alltid like gøy å gå i galleriet på loftet og se på alt det flotte du lager! Jeg smelter av det siste påskeegget du la ut der! Kos dere masse i ferien! *løper inn på scrapping og leter etter den layouten etal snakker om*

8:48 a.m.  
Blogger Ania said...

En virkelig nydelig layout! husker jeg så den og tenke gosj så kule snøfugg, hva hvem hvor!! :D Stempler er kule greier!! Kos deg masse nå med både "megtid" og "Mathiastid" i påsken!! Det fortjener du! :)

12:26 p.m.  
Blogger Kjersti said...

Stikker innom for å ønske god påske jeg :) Det er deilig med noen fridager innimellom. Stempler er moro ja... jeg bare måtte ha et par-fem her om dagen jeg også. Jeg stempler jo ikke med dem da - men de er veldig fine å se på.... hihi

Ha en fin påske!

12:31 a.m.  
Blogger Kathrine said...

Så deilig med påskeferie!! Ekstra deilig når man har gjort en solid innsats først. Utrolig flott layout du har laget! Likte snøkrystallene veldig godt. Si fra om du har litt ekstratid når du er i grombyen da! Hadde vært morsomt å treffe deg.

11:57 a.m.  
Blogger Annette said...

For en nyyydelig LO!

Måtte bare innom for å se hvordan det hadde gått med deg på eksamen.
Det hørtes jo utrolig bra ut! :-)

Håper dere får en rolig påske, slik at batteriene er fulladet før semesterinnspurten ;-)

God påske!

10:50 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home