onsdag, september 06, 2006


I dag kom Bill og Lynet! (Ja, det er visst det de heter på norsk ifølge disneyboka Mathias fikk i går) Gjett om det var stormende jubel her i huset ja. :-) Men huff som de bråker de bilene... Jaja, en eller to til med masse lyd gjør vel ikke så mye i den store mengden. *noterer bak året: Ikke kjøpe mer bråkete leker*

Må forresten legge inn en kommentar her før jeg går videre. Jeg tror at jeg er litt ferdig med å bruke blitz, også elsker jeg Photoshop. Hihi. Skulle jo egentlig ha vist dere orginalen til bildet her så dere fikk se forskjellen, men det er altså tatt uten blitz og redigert etterpå. Knallbra!

Dagene bare flyr avgårde, og jeg har altfor få timer. Utrolig mye å gjøre på skolen allerede nå, men det er kjempespennende. Masse å lære. :-)

Fikk den herligste av pakker fra siri i går, og selv om jeg ikke har tid så må jeg ærlig innrømme at jeg har sneket litt i de og begynt å forme noen LOer. Ideene bobler jo så hvem kan la vær da?? Hihi. Nå får jeg sette meg ned å prøve å bli enda litt bedre venner med de komplekse talla. Her er det bare å stå på hvis man skal henge med. :-)

5 Comments:

Blogger Kathrine said...

Skjønner godt at du sniker litt i papirer jeg! Er litt i samme situasjon selv om det denne ikke gangen er skolearbeid som oppholder meg. Kanskje man blir enda mer kreativ av å ikke kunne få utløp for den hele tiden?

9:23 p.m.  
Blogger Catrine said...

Ja, jeg skjønner godt at du sniker i papirene! Iallefall visst de er like lekre som mine! ;P
Håper du får litt scrappetid innimellom - jeg gleder meg til å se hva du lager av de lekre arkene!
Ha en fin helg!

5:48 p.m.  
Blogger _Kine said...

Så kule biler. Hmmm. Lurer på om det ikke blir en sånn til nevøen min snart :)
Hei på deg forresten. Du lager flotte layouter :) (Jeg har lusket litt i Papirloftets galleri)

11:56 a.m.  
Blogger Ania said...

Hihi...vi har en regel at bråkete leker kjøper vi ikke til våre unger, men mer enn gjerne til andres :D *fnis* Så kos med pakke da -- det må være litt deilig når kreativiteten bare bobler over da? Håper du får litt mer tid innimellom til å gjøre ditt & datt :) (ps..bilene så kule ut de da, det gjorde de absolutt!! :) )

10:32 p.m.  
Blogger Ellen* said...

Tuusen takk for koselig hilsen i min splitternye blogg! Koselig å se at noen har vært der!:o)
Håper du får tid til å scrappe og oppdatere bloggen din ;-) - or her vil jeg gjerne følge med!

Ellen*

5:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home