lørdag, oktober 21, 2006

Skodilla delux

*dån* Har dere noen gang sett kulere sko enn det her? Jeg har hatt lyst på noe ala disse lenge - sett de for meg i drømme osv. *knis* Og tror dere ikke at jeg fant? Joda, de formelig ropte etter meg der jeg gikk forbi butikken. Jeg har seriøst for mye sko og støveletter dog... Skikkelig dilla - sko og vesker også igrunn... Rart det der med diller altså. :-p Stiv pris, men herlighet, hvem kunne gå forbi disse da? *ler*

Skjer ikke så fælt mye spennede her. Hverdagen går sin vante gang, og mellom mathias, skole og litt scrapping og soving så blir det ikke tid til så mye mer. Men jeg syns det er herlig likevel. Jeg føler meg levende når jeg har det hektisk og masse å gjøre. Fin balansegang og jeg føler at den stort sett balanseres veldig bra. :-) Må jo forresten skryte litt med det samme. Hihi. Har fått første skikkelige karakter(mye godkjent/ikke godkjent på ting) - en labrapport om måleteknikk som bringte inn en A/B. Whiii!! Ikke bare min fortjeneste da - jobber på gruppe med 3 kjempeflinke gutter. Knallbra team med samme mål og ambisjoner. :-)

Ellers føler jeg at jeg har skikkelig tenåring i huset. Og det snakketøyet på den gutten altså. *dån* Han blåser meg nesten av beina mange ganger med de argumentene sine. Hihi. Han har veldig sterke meninger og han må få ha det har jeg funnet ut... Jeg har jo bare rett ut fra mine syn på saker - det betyr jo ikke at det er det eneste rette. Så vi forhandler endel da, og han får sin kreative frihet der det går ann...ja mer til av og til. Vanskelig balansegang det der, men jeg tror jeg begynner å finne den. At det skulle være så komplisert å ha unger da?!! *dåner* Det fortalte de ikke i seksualundervisninga på skolen. *knegg*

5 Comments:

Blogger Catrine said...

Kule sko!
Jeg digger sko jeg og - men det er som oftest sånne upraktiske med høye heler jeg faller for. *fnis*

10:53 p.m.  
Blogger _Kine said...

"If the shoe fits, buy it"

Kule sko! Jeg har også altfor mye sko og vesker. Når jeg åpner skapet i gangen, så bare raser det ut. Jaja.

Grattis med bra karakter!

8:55 a.m.  
Blogger Ania said...

Hihi, gratulerer med den flotte karakteren og må le litt av fortellingene dine om gutten din....tegner til å bli en liten tøff og kul kar han, men det er vel ikke så rart med en tøff og kul mamma som deg!! :D

10:28 a.m.  
Blogger Heidi said...

Kule sko!!! Har også skodilla...og har x-antall skap fylt opp med sko i alle farger og fasonger..fnis...impuls kjøper kan man si... Og det har jo ikke blitt færre etter at jeg oppdaget skosidene på ebay. (Rødme...)

Gratulerer med SUPER karakter!!!

Heidi

10:47 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Oj, det var kule sko! Bare må spørre hvor du har kjøpt de og hvilket merke de er?

Synes forresten at du er en UTROLIG flink scrapper!!! Blir kjempeinspirert av å titte på LO'ene dine!

Hilsen Therese

9:23 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home