tirsdag, oktober 03, 2006

Vær tro mot den du er!


...sier Linda som har kjøpt seg nye briller, klippa MASSE av håret *sjokk* og med retusjerte tenner på bilde. *knis* Kanskje jeg burde? Det er jo lekkert med colgate smil da. *ler*

Nå er det evigheter siden jeg oppdaterte her inne. Har så siiiinsykt mye å gjøre, og døgnet har rett og slett for få timer. Kjipt ja... Men nå fikk jeg lyst å ta meg tid til å skrive noen ord før jeg finner senga. Vær tro mot deg selv... Ja, hva betyr nå egentlig det? For meg betyr det utrolig mange ting, og mange veldig personlige ting både for meg selv og for "mine". Å være tro mot seg selv betyr å stole på seg selv. Det betyr å være seg selv. Det betyr å være sitt særegne selv. Det betyr å godta seg selv. Det betyr å være stolt av seg selv! Og alt dette helt uavhengig av andre. Både i sammenligning med andre, og hva andre måtte mene og syns. Man har altfor lett for å tro på noe en får høre fra andre - Hvorfor kan man ikke like lett tro på en selv når en snakker? Vi lever i følelsessamfunnet - Ikke lenger informasjonssamfunnet, men følelsessamfunnet.

Nei, hør på det jeg sier og tro meg! Vær tro mot den du er og skit i resten! Hihi. :-)

10 Comments:

Blogger Kirsten said...

Wow, kule briller! Og ja, vær tro mot deg selv er helt sikkert bra å ha som motto!
Jeg tror mitt motto skal være "skit i dem" fremover *lol*
Eller "Lek mer"

Håper ikke du stresser deg i hjel med skole og alt, og at julegavene blir fine selv om de kommer fra ebay ;)

Snakkes plutselig!

10:04 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Tro mot deg selv ja.. jeg hengte meg mest opp i tenner jeg da *fniis* har nemlig så lyst å bleke mine fordi 10 år med kaffe har satt grusomme spor. Men jeg kan jo være trom mot meg selv likevel vel?

Skikkelig kule briller! Du ser ut som en ingeniør!

6:55 a.m.  
Blogger Catrine said...

Kjempekule briller og colgatesmilet ser bra ut! *fnis*
Vær tro mot deg selv ja, det høres ut som et bra motto! Jeg tror jeg er blitt flinkerer til det med årene - jeg liker iallefall å tro det. ;)
Ha en herlig dag!

7:38 a.m.  
Blogger Cecilie said...

"Skit i resten"...det synes jeg er innmari smart :). Livet er for kort til å bry seg om hva andre måtte mene, så det å være tro mot seg selv er slettes ikke det dummeste man kan gjøre ;). Knalltøffe briller du har fått deg!

Ha en knuskos dag!

7:54 a.m.  
Blogger Ellen* said...

Så enig, så enig, Linda!!:o)
Dessverre tok det litt lang tid før jeg klarte å leve etter det mottoet, men nå skiter jeg gladelig i hva andre måtte tro!;o)

Håper du får mer tid til både scrapping og blogg etterhvert!

8:44 a.m.  
Blogger Hilde said...

Hei! Er utrolig fan av det du lager, og er stadig inne på papirloftet for å se på sidene dine.
Har en liten artikkel på gang, hvor jeg også nevner mine inspirasjon kilder, og der har jeg lyst til å ha med deg som en av de... men det blir liksom ikke det samme hvis jeg bare skriver Linda... kan du røpe etternavnet også????

12:13 p.m.  
Blogger Ania said...

Oi, oppdatering! Wee! :) Du ser bra ut med både nye briller og colgatesmil :D Ellers gode ord du kommer med her - hvorfor er det så alt for vanskelig å prøve å følge det - særlig det med hva andre sier? Jaja. :)

7:52 p.m.  
Blogger Heidi said...

Stilige briller du har fått deg Linda!!!
Tro mot deg selv ja...det er nok en påmindelse mange av oss trenger i hverdagen!!! (I allefall det å tenke over hva det faktisk mener, og hva det betyr for en selv!!)

Heidi

10:05 p.m.  
Blogger _Kine said...

For en entusiastisk og fresh post dette var :) Det *er* viktig å være tro mot seg selv.
Vil forresten bare si at jeg syns lo'ene dine i papirloftets galleri er hur bra som helst! "Her vi er nå" er min favoritt :)

9:01 p.m.  
Blogger Anette S said...

Du er en av mine helter Linda! Og å skite i dem er noe av det viktigste man kan lære! Skulle ønske jeg hadde skjønt det fra jeg var liten, så hadde jeg spart meg mye pes! Håper du får tid til å kose deg mellom skolearbeidet! Og veldig tøffe briller! Du ser meget ingeniør-smart ut!

2:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home