fredag, november 10, 2006

Vakker vinter

Her ser dere hva jeg ser når jeg titter ut av stuevinduet hver dag. Vi har så nydelig, hvit vinter her oppe nå - hatt det lenge. Jeg er i utgangspunktet ingen fan av vinteren og mørket som den har med seg, men slik som det er nå så er det bare koselig. Blir glad av dette synet gjennom vinduet - underlig nok. Hehe. Får håpe det varer. Vintrene er oftest mørke og regnvåte her oppe.
En som også er glad for vinter og snø er Mathias. Tenk å elske å måke snø da? *dåner* Hihi, jaja, jeg gjorde vel det en gang i livet jeg også. ;-)
Her er det endlig helg igjen, og jeg er for en gangs skyld tidlig ferdig på en fredag. Herlig! Så jeg koser meg litt hjemme å stuller litt før jeg skal hente småen i barnehagen. Denne helga skal jeg scrappe! Har blitt lite tid til det i det siste - Ble plutselig så mye å gjøre. Sånn blir det noen ganger. Også venter jeg på 2 herlig pakker fra Siri/Papirloftet . Det er så mye kult i den butikken at øyet blir både stort og vått. Hihi. Håper jeg får første pakke i morgen, men tror det er for tidlig. Sånn er det å bo langt oppi huttiheita. Hehe. Ha ei fin helg alle sammen! :-)
Og, forresten, Therese, skoene er av merket Merrell -spirit igloo timber-. Lurer på om det var skoringen eller eurosko her som fører det merket. :-)


Snømåking er kjempemoro!

Lyse opp vintermørket med snølykt er koselig.

5 Comments:

Blogger Ellen* said...

Åååå - så koselig med vinterbilder!!! Blir helt myk om hjertet her. Er jo rimelig aklimatisert til milde, våte vintre her i Bergen, men sukk - det er nå bedre med snø! Mye artigere for ungene å være ute og leke også! Jaja - skal hjem til jul!:o)
Håper du får scrappet i helga da - venter spent på å se noe nytt fra deg! Ha ei fin helg!:o)

2:31 p.m.  
Blogger _Kine said...

Så fine bilder :)
Snøen vi fikk i forrige uke har smelta. Heldivis, får jeg nesten si, for jeg er ikke så glad i snø. Men håper det kommer litt mer snø nærmere jul da :)

6:15 p.m.  
Blogger Catrine said...

Så fine og koselige bilder!
Her forsvant den første snøen ganske raskt, men det er vel ikke lenge før vinteren er her heller tenker jeg... Bruker å ta litt tid å venne seg til all snøen, men når den først er her er det jo fint likevel da. ;)
Håper du får scrappet litt i helga!
Kos deg! :)

8:39 p.m.  
Blogger Heidi said...

WOW...jammen har vinteren kommet hos dere ja. Her kom den...og forsvant...he, he...gutta rakk faktisk å lage en snømann først.
Nå er det is over alt, noe som ikke er gøy for små og store føtter.

Jeg er forøvrig også en av de som venter på noe nytt fra deg..fnis..."suger" til meg tips og triks vet du ;o)

Ha en flott helg Linda!

Heidi

7:51 p.m.  
Blogger Ania said...

Wow! Så mye snø! Allerede!! Her har vi bare fått en kort smakebit på vinteren før snøen smeltet vekk..nå er det bare regn regn regn og atter regn som gjelder :) Det er ikke så greit å være scrapper når det kommer så mye fint inn i butikkene nei - så mye fint og det er ikke engang ende på det heller...*fnis* :) Nydelige snøbilder (nekter å kalle de for vinterbilder for det skal ikke være vinter allerede jo :p)

11:09 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home