tirsdag, november 14, 2006

Hurra for Sverige!

Det nye svenske scrapbookingbladet "Scrapbooking m.m." dumpet ned her i dag, og jeg er så imponert! Det her er dødsbra blad altså! :-) Og makan til flinke jenter som har vært kreative for bladet. De har fått med masse flinke svenske scrappere på et designteam for bladet - blant annet den kjempedyktige "Badanka" ( ene som driver SWE scrapbook). Hennes papirklipp er bare helt utrolig fascinerende og imponerende å se på. Utrolig masse flott inspirasjon, og et blad jeg garantert kommer til ha fast i handlekurven min fra Papirloftet hver måned. :-) Kjempe bra jobba Sverige! *tommel opp*

Sammen med bladet kom det mye andre godsaker, og jeg verker etter å komme igang å scrappe med det. Bl.a Bazzill bling! Dødskule - disse kan lett bli en favoritt. :-)

6 Comments:

Blogger Kathrine said...

Kanskje jeg må få skaffe meg det bladet! Nå er det veldig mange som har skrytt.

7:37 p.m.  
Blogger Catrine said...

Jeg har sittet her og kost meg med dette bladet i kveld jeg og - og jeg er enig med deg, det er kjempebra!
Hihi, jeg fikk pakke i dag jeg og - så i morgen blir det garantert scrapping. :O)

12:12 a.m.  
Blogger Ania said...

Åh så bra!! Det bladet har jeg her og den sparer jeg (jepp, jeg er en selvpiner) til jeg skal til Ål i neste uke :) En hel uke uten personlig scrapping (tror jeg da) -- da må jeg ha noe å lese på! :) Gleder meg sånn!! Blingblingene rakk jeg dessverre ikke å raske med meg, men pyttsann, de *skal* jeg få med meg neste gang :) KOs deg med scrappingen! :)

12:17 a.m.  
Blogger Heidi said...

Hmmmm...skjønner jeg må få fatt i dette bladet...

Ha en flott helg Linda!

Heidi

11:15 p.m.  
Blogger Ellen* said...

Har dette bledet på vei til meg, jeg også! Gleder meg!
Ellers vil jeg si at du er en stadig stor inspirasjon, og jeg koser meg hver gang jeg ser noe nytt fra deg hos Papirloftet!!

Ha en fin tirsdag!:o)

1:49 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kanskje jeg må kjøpe dette bladet, er jo så mange som skryter det opp i skyene etter hvert:) Kjempeflott blogg du har:)

2:45 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home